Kategorie
- VÝPRODEJ - SLEVA 50%
- Bezplatná poradna s bytovou designérkou
Dárek ZDARMA
- Samolepky na zeď ->
- 3D motýlci
- Zrcadla
- Zrcadla s pískovaným efektem
- Zrcadlové samolepky
- Barevné samolepky na zeď
- Bordury
- Bytové doplňky ->
- Dárkové poukázky
- Dekorační kamínky
- Designové nástěnné hodiny ->
- Designové poličky
- Dětské samolepky na zeď ->
- Doplňky z nerez oceli
- Fototapety
- Hexagonální obrazy
- Kolekce bytových doplňků Central Style ->
- Krása a zdraví
- Malířské šablony
- Moderní obrazy na plátně ->
- Obrazy s rámem
- Prostírání na jídelní stůl
- Protiskluzové podložky
- Samolepky a stojánky na mobil
- Samolepky na kachličky
- Samolepky na ledničku
- Samolepky na notebook
- Samolepky na okna
- Samolepky na okna a dveře
- Samolepky na pračku
- Samolepky na sprchovací kout
- Samolepky na vypínač
- Samolepky na WC
- Samolepky za kuchyňskou linku
- Svítící samolepky na zeď
- Věšáky na klíče
- Vícebarevná kolekce Exclusive
- Zakázková výroba na míru
- Doporučené zboží ...
- Všechno zboží ...
Informace
Více informací
Reklamace
Reklamace postup uplatnění
Je vaše zásilka nekompletní?
Kontaktujte nás pomocí formuláře, telefonicky nebo e-mailem. Doporučujeme uvést: - číslo objednávky nebo faktury - popis problému s dodaným zbožím. V co nejkratší době budete kontaktováni našim zákaznickým servisem.Je vaše zásilka mechanicky poškozená?
Doporučujeme při převzetí zboží zkontrolovat nepoškozenost obalů. Není-li zásilka úplná nebo je poškozená, má zákazník právo odmítnout převzetí takovéto zásilky. Česká Pošta V případě, že převezmete zásilku a až po odjezdu přepravce zjistíte, že je zboží poškozeno, doporučujeme uplatnit reklamaci co nejdříve do 2 dnů po převzetí zásilky na kterékoli pobočce České Pošty (není to však Vaší povinností). Zboží je vždy pojištěno. Co budete potřebovat? - kompletní obsah zásilky včetně vnitřních obalů Pracovník Pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. V co nejkratší době nás kontaktujte a domluvíme se na způsobu řešení reklamace. Geis Parcel/DPD V případě, že převezmete zásilku a až po odjezdu přepravce zjistíte, že je zboží poškozeno, doporučujeme uplatnit reklamaci co nejdříve do 2 dnů po převzetí zásilky prostřednictvím stránek přepravce (není to však Vaší povinností). Poté nás kontaktujte v co nejkratší době a domluvíme se na způsobu řešení reklamace. Můžete být vyzváni k dodání fotografií poškozeného zboží.Postup při reklamaci zboží
Při reklamaci doporučujeme uvést: - vaše osobní údaje - číslo objednávky nebo číslo faktury - důvod reklamace, tzn. detailní popis závady zboží Zboží dodejte na adresu
Prodávající odpovídá za vady 24 měsíců od převzetí zboží. Více informací naleznete v reklamačním řádu.
Musíte vidět...
Copyright © 2023 www.centralstyle.cz. Powered by Zen Cart. Ceny jsou uvedeny vč. DPH.