Kategorie
- VÝPRODEJ - SLEVA 50%
- Bezplatná poradna s bytovou designérkou
- Dárek ZDARMA
- Samolepky na zeď ->
- 3D motýlci
- Zrcadla
- Zrcadla s pískovaným efektem
- Zrcadlové samolepky
- Barevné samolepky na zeď
- Bordury
- Bytové doplňky ->
- Dárkové poukázky
- Dekorační kamínky
- Designové nástěnné hodiny ->
- Designové poličky
- Dětské samolepky na zeď ->
- Doplňky z nerez oceli
- Fototapety
- Hexagonální obrazy
- Kolekce bytových doplňků Central Style ->
- Krása a zdraví
- Malířské šablony
- Moderní obrazy na plátně ->
- Obrazy s rámem
- Prostírání na jídelní stůl
- Protiskluzové podložky
- Samolepky a stojánky na mobil
- Samolepky na kachličky
- Samolepky na ledničku
- Samolepky na notebook
- Samolepky na okna
- Samolepky na okna a dveře
- Samolepky na pračku
- Samolepky na sprchovací kout
- Samolepky na vypínač
- Samolepky na WC
- Samolepky za kuchyňskou linku
- Svítící samolepky na zeď
- Věšáky na klíče
- Vícebarevná kolekce Exclusive
- Zakázková výroba na míru
- Slevy ...
- Doporučené zboží ...
- Všechno zboží ...
Informace
Více informací
Reklamace
Reklamace postup uplatnění
Je vaše zásilka nekompletní?
Kontaktujte nás pomocí formuláře, telefonicky nebo e-mailem. Doporučujeme uvést: - číslo objednávky nebo faktury - popis problému s dodaným zbožím. V co nejkratší době budete kontaktováni našim zákaznickým servisem.Je vaše zásilka mechanicky poškozená?
Doporučujeme při převzetí zboží zkontrolovat nepoškozenost obalů. Není-li zásilka úplná nebo je poškozená, má zákazník právo odmítnout převzetí takovéto zásilky. Česká Pošta V případě, že převezmete zásilku a až po odjezdu přepravce zjistíte, že je zboží poškozeno, doporučujeme uplatnit reklamaci co nejdříve do 2 dnů po převzetí zásilky na kterékoli pobočce České Pošty (není to však Vaší povinností). Zboží je vždy pojištěno. Co budete potřebovat? - kompletní obsah zásilky včetně vnitřních obalů Pracovník Pošty s vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. V co nejkratší době nás kontaktujte a domluvíme se na způsobu řešení reklamace. Geis Parcel/DPD V případě, že převezmete zásilku a až po odjezdu přepravce zjistíte, že je zboží poškozeno, doporučujeme uplatnit reklamaci co nejdříve do 2 dnů po převzetí zásilky prostřednictvím stránek přepravce (není to však Vaší povinností). Poté nás kontaktujte v co nejkratší době a domluvíme se na způsobu řešení reklamace. Můžete být vyzváni k dodání fotografií poškozeného zboží.Postup při reklamaci zboží
Při reklamaci doporučujeme uvést: - vaše osobní údaje - číslo objednávky nebo číslo faktury - důvod reklamace, tzn. detailní popis závady zboží Zboží dodejte na adresu . Nikdy nezasílejte zásilku určenou k reklamaci na dobírku! Takováto zásilka nebude našimi pracovníky převzata. Reklamace bude vyřízena v co nejkratší možné době, nejpozději však do 30 kalendářních dnů.Prodávající odpovídá za vady 24 měsíců od převzetí zboží. Více informací naleznete v reklamačním řádu.
Ležící tygr
Dva delfíni
Samolepky na zeď Pampeliška č.1
Nástěnné hodiny
3D motýlci III.
Musíte vidět...
Slevy [více]
Ležící tygr
847Kč 424Kč
Nyní: 212Kč
Ušetříte: 75% z ceny
Nyní: 212Kč
Ušetříte: 75% z ceny
Dva delfíni
1692Kč 508Kč
Nyní: 254Kč
Ušetříte: 85% z ceny
Nyní: 254Kč
Ušetříte: 85% z ceny
Samolepky na zeď Pampeliška č.1
847Kč 678Kč
Nyní: 542Kč
Ušetříte: 36% z ceny
Nyní: 542Kč
Ušetříte: 36% z ceny
Nástěnné hodiny
1432Kč 678Kč
Nyní: 339Kč
Ušetříte: 76% z ceny
Nyní: 339Kč
Ušetříte: 76% z ceny
3D motýlci III.
620Kč 509Kč
Ušetříte: 18% z ceny
Ušetříte: 18% z ceny
Copyright © 2024 www.centralstyle.cz. Powered by Zen Cart. Ceny jsou uvedeny vč. DPH.