Kategorie
- VÝPRODEJ - SLEVA 50%
- Bezplatná poradna s bytovou designérkou
Dárek ZDARMA
- Samolepky na zeď ->
- 3D motýlci
- Zrcadla
- Zrcadla s pískovaným efektem
- Zrcadlové samolepky
- Barevné samolepky na zeď
- Bordury
- Bytové doplňky ->
- Dárkové poukázky
- Dekorační kamínky
- Designové nástěnné hodiny ->
- Designové poličky
- Dětské samolepky na zeď ->
- Doplňky z nerez oceli
- Fototapety
- Hexagonální obrazy
- Kolekce bytových doplňků Central Style ->
- Krása a zdraví
- Malířské šablony
- Moderní obrazy na plátně ->
- Obrazy s rámem
- Prostírání na jídelní stůl
- Protiskluzové podložky
- Samolepky a stojánky na mobil
- Samolepky na kachličky
- Samolepky na ledničku
- Samolepky na notebook
- Samolepky na okna
- Samolepky na okna a dveře
- Samolepky na pračku
- Samolepky na sprchovací kout
- Samolepky na vypínač
- Samolepky na WC
- Samolepky za kuchyňskou linku
- Svítící samolepky na zeď
- Věšáky na klíče
- Vícebarevná kolekce Exclusive
- Zakázková výroba na míru
- Doporučené zboží ...
- Všechno zboží ...
Informace
Více informací
Fanšízing - podnikejte s námi
Co si mám představit pod pojmem franšízing?
Franchising (franšízing) je distribuční systém, jehož prostřednictvím se uvádějí na trh výrobky, služby nebo technologie. Opírá se o úzkou a nepřetržitou spolupráci franšízora s jeho právně a finančně samostatnými a nezávislými firmami franšízantů. To znamená, že každý podnikatel (franšízant), využívající franšízingu jako způsobu svého podnikání, je po celou dobu svým pánem a vlastníkem firmy. Musí ale samozřejmě dodržovat podmínky a plnit závazky vyplývající ze smlouvy s franšízorem. Naopak zase získává řadu výhod pro své podnikání.
Spolupráce formou franšízingu přináší partnerům zejména silné zázemí kvalitní a zavedené značky, nepostradatelné a dlouhými zkušenostmi podložené know-how, reklamu s celorepublikovým dosahem i průběžné vzdělávání zaměstnanců. Mezi další oceňované výhody patří i konzultační a poradenské služby servisních organizací a jednotná marketingová podpora.
Z historie franšízingu: Původně šlo o středověké poskytování feudálních privilegií k výrobě nebo prodeji, dnes nazývaných franšíza, koncese nebo licence. Stále se totiž jedná o pronájem práv k podnikání (výrobě, distribuci nebo službám). Za první případ franšízy se pokládá výroba šicích strojů Singer. Kolébkou franšízingu jsou Spojené státy, kde tímto způsobem na přelomu 19. a 20. století vznikala síť amerických benzinových pump. Dalšími průkopníky franšízingu byly např. výrobci nápojů, aut, sítě motelů apod. V současné době existuje asi 16 tisíc franšízových koncepcí, značek a sítí. V České republice působí cca 150 různých franšízových značek.
Podpora pro franchisanty
Provozní příručka, školení, trénink,
Provozní poradenství,
Manažerské poradenství,
Finanční poradenství,
Marketingová podpora,
Podpory jsou poskytovány v průběhu celého franchisového vztahu,
Potřebná počáteční investice
Průběžný poplatek/ Royalties: 5%;
Marketingový poplatek: od 5,0 do 5,5%.
Základní požadavky
Franchisantem se může být pouze fyzická osoba (ne právnická);
Naše firma zajistí zpracování designu a vybavení provozovny ? kupuje franchisant;
Charakteristika provozoven jsou samostatně stojící budovy nebo součást existujících staveb (obchodní centra);
Základní požadavky na franchisanta:
Schopnost řídit a motivovat kolektiv,
Organizační schopnosti,
Připravenost aktivně řídit,
Flexibilita v rámci regionu,
V případě zájmu o spolupráci nás kontaktuje e-mailem info@dekoracni-samolepky.cz
Musíte vidět...
Copyright © 2023 www.centralstyle.cz. Powered by Zen Cart. Ceny jsou uvedeny vč. DPH.