Kategorie
- VÝPRODEJ - SLEVA 50%
- Bezplatná poradna s bytovou designérkou
- Dárek ZDARMA
- Samolepky na zeď ->
- 3D motýlci
- Zrcadla
- Zrcadla s pískovaným efektem
- Zrcadlové samolepky
- Barevné samolepky na zeď
- Bordury
- Bytové doplňky ->
- Dárkové poukázky
- Dekorační kamínky
- Designové nástěnné hodiny ->
- Designové poličky
- Dětské samolepky na zeď ->
- Doplňky z nerez oceli
- Fototapety
- Hexagonální obrazy
- Kolekce bytových doplňků Central Style ->
- Krása a zdraví
- Malířské šablony
- Moderní obrazy na plátně ->
- Obrazy s rámem
- Prostírání na jídelní stůl
- Protiskluzové podložky
- Samolepky a stojánky na mobil
- Samolepky na kachličky
- Samolepky na ledničku
- Samolepky na notebook
- Samolepky na okna
- Samolepky na okna a dveře
- Samolepky na pračku
- Samolepky na sprchovací kout
- Samolepky na vypínač
- Samolepky na WC
- Samolepky za kuchyňskou linku
- Svítící samolepky na zeď
- Věšáky na klíče
- Vícebarevná kolekce Exclusive
- Zakázková výroba na míru
- Slevy ...
- Doporučené zboží ...
- Všechno zboží ...
Informace
Více informací
Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Práva z vadného plnění a záruka
Doba pro uplatnění práv z odpovědnosti prodávajícího za vady začíná běžet
převzetím věci kupujícím.
Při prodeji spotřebního zboží je stanovena doba pro
uplatnění práv z vadného plnění v délce trvání 24 měsíců od převzetí zboží.
Spotřebitel při
uplatnění práv z odpovědnosti z vadného plnění má tato práva:
- právo na
bezplatnou opravu zboží
- právo na dodání nového zboží nebo výměnu jeho
součásti, přičemž je toto právo možné uplatnit tehdy, je-li dodání nového zboží
nebo jeho součásti přiměřeným řešením reklamace s ohledem na povahu vady.
Přiměřenost se pro tyto účely posuzuje například tím, že vadu nelze odstranit
opravou, nebo se taková oprava jeví jako finančně nebo časově neekonomické
řešení. Právo na dodání nového zboží nebo výměnu jeho součásti má spotřebitel
rovněž tehdy, pokud jde o vadu odstranitelnou, ovšem zboží nelze pro opakovaný
výskyt vady (po opravě tj. vyskytne-li se stejná vada se stejnými projevy
celkem 3x a taková vada byla alespoň dvakrát opravena) nebo pro větší počet vad
řádně užívat.
- Právo na odstoupení od smlouvy - lze využít tehdy, není-li možné
věc opravit a není možné ani dodání nového zboží nebo výměna jeho součásti
(jsou-li splněny podmínky tohoto práva). Dále je možné toto právo využít tehdy,
pokud má zboží větší počet vad, nebo jej nelze pro opakovaný výskyt vady po
opravě řádně užívat.
- Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo
na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může
požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě,
že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc
opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době
nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli způsobilo značné obtíže.
Záruční doba a
práva z ní vyplývající pro všechny kupující, kteří nejsou spotřebiteli, se
uplatní v rozsahu, který stanoví konkrétní dovozce či výrobce. Není-li tak
stanoveno dovozcem či výrobcem, uplatní se práva vyplývající ze záruky za jakost
dle § 2113 a násl. Občanského zákoníku.
Reklamace (Práva z vadného plnění)
O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do 3 pracovních
dnů. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného
odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se
prodávající s kupujícím písemně nedohodne jinak. Po uplynutí této lhůty má
spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy. Práva
z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Kupující může pro uplatnění práva využít e-mail info@centralstyle.cz, tel.: 728 756 476 nebo adresu prodávajícího . O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí Vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme se s Vámi spojit také telefonicky.
Zboží je potřeba zaslat na adresu prodávajícího .
Kupující
má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním
práv z odpovědnosti za vady.
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Platforma pro řešení sporu on-line http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Obchodní podmínky ke stažení Stáhnout.Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ke stažení Stáhnout formulář
Musíte vidět...
Slevy [více]
Dva delfíni
Nyní: 254Kč
Ušetříte: 85% z ceny
3D motýlci III.
Ušetříte: 18% z ceny
Ležící tygr
Nyní: 212Kč
Ušetříte: 75% z ceny
Samolepky na zeď Pampeliška č.1
Nyní: 542Kč
Ušetříte: 36% z ceny
Nástěnné hodiny
Nyní: 339Kč
Ušetříte: 76% z ceny